Performance Max Campaign של גוגל: העתיד נמצא כאן. - קונברטיקס, משרד פרסום דיגיטל בתל אביב | קונברטיקס, משרד פרסום דיגיטל בתל אביב
Taking too long? Close loading screen.
loader image
mm

Performance Max Campaign של גוגל: העתיד נמצא כאן.

עדכון: ההמלצה הנוכחית שלנו היא להשתמש ב-Performance Max Campaign של Google למטרות יצירת לידים. שימוש בחשבונות אי-קומרס אינה השיטה המומלצת ברבעון הקרוב, אלא אם יש לך דף נחיתה יחיד או שמבחר המוצרים שלך מצומצם.

 

סוג הקמפיין החדש שהושק לאחרונה, Performance Max Campaign (קמפיינים אוטומטיים למקסום ביצועים) ב-Google Ads, הוצג במקור באירוע Google Marketing Livestream לאנשי מקצוע בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי. התוסף החדש הוא ה”גיים צ’יינג’ר” הגדול ביותר מבין הפיצ’רים החדשים שנוספו לאחרונה לפלטפורמת Google Ads.

למה ה-Performance Max כל כך חשוב?

אולי הוא נראה כמו סתם עוד סוג קמפיין, אבל שימו לב, מקסום ביצועים אוטומטי הוא הרבה יותר מסתם עוד פיצ’ר! בחמש השנים האחרונות היעד העיקרי של Google הוא ליצור פלטפורמת Google Ads אוטומטית לחלוטין, בפועל מדובר בחלק מהחזון הגדול יותר של גוגל; אוטומציה מלאה.

בכתבה זו נסקור את כל מה שצריך לדעת על Performance Max Campaign, איך הוא עובד, התנאים הדרושים, ומדריך מפורט כיצד להתחיל. אז בואו נצלול פנימה.

מה זה בכלל Performance Max?

Performance Max הוא סוג מסע קמפיין חדש ב-Google Ads שממקסם את הביצועים שלך בכל המלאי של Google באמצעות למידת מכונה.

קמפיין מסוג זה הוא אוטומטי לחלוטין, ומחייב מהקפיינרים לספק רק נתונים קריאייטיבים של מודעות כגון קופי, קריאה לפעולה, תמונות או סרטונים. הקמפיין יפעיל את את תהליך הבידינג החכם של Google במספר ערוצים ובהתבסס על מטרות המפרסם.

קמפיין preformance max מדריך

יתרונות עיקריות

קמפיין ממוקד מטרות

הקמפיין שם את מטרות השיווק שלך בפוקוס כיעד העיקרי למיקסום ביצועי הקמפיין. בהתבסס על המטרות שלך, מערכת למידת המכונה של Google תמצא בעצמה את קהל היעד בכל מקום שהוא נמצא, בנכסי Google.

ביצועים משופרים

Google Ads טוענת כי היא משתמשת בטכנולוגיית למידת המכונה הטובה ביותר על מנת למצוא את הלקוח שלך בזמן הנכון עם המודעה הנכונה לביצועים חזקים יותר. בין אם הדבר נכון או לא, התוצאות מדברות בעד עצמן.

נהיגה אוטומטית

על ידי שימוש ב – Audience Signals (אותות קהל) החדש של Google, עליהם נפרט בהמשך, הפיצ’ר מאיץ את תקופת ההתגברות של הקמפיין ומספק תוצאות טובות יותר, מהר יותר.

זמן פנוי להשקיע באסטרטגיה

האוטומציה של Google מפנה זמן יקר, אותו ניתן להשקיע באסטרטגיה ולהתמקד בתכנון ובאופטימיזציות בעלות השפעה רבה, כמו שיפור הקריאייטיב לדוגמה.

איך עובד קמפיין מסוג Preformance Max?

ביסודו של דבר, כל העבודה הידנית של קמפיינר עם מיקוד, בידינג, ואד קופי נעשית באופן אוטומטי לחלוטין. הקמפיין מתבסס על היעדים שאתה בוחר, וממקסם את הביצועים לאורך כל נכסי Google. המיקוד מבוסס על יעדי ההמרה שאתה מגדיר בהתחלה, כך שיעדי השיווק תמיד נמצאים בראש סדר העדיפויות. לאלגוריתם יש חשיפה מלאה לנתוני מכירות פומביות בנכסי גוגל והקריאייטיב הוא אוטומטי לחלוטין ומבוסס על הנכסים שלך.

Google-Ads-Performance-Max-Campaigns

Google Audience Signals

זוהי הפעם הראשונה ש-Google משתמשת ב – Audience Signals כדי להגיע לקהלים המשמעותיים ביותר עבורך. כעת תוכל לספק אותות לגבי מי הקהל הרלוונטי ביותר לעסק שלך, על ידי הגדרה ישירה של הקהלים שסביר להניח ימירו, ותאיץ את תקופת הלמידה של הקמפיין.

לפני שמתחילים – צ’קליסט

מכיוון שמדובר בקמפיין מבוסס מטרות, קודם כל וודא שיש לך יעדי המרה ספציפיים – למשל: להגדיל מכירות אונליין.

תנאים:

  • הטמעת Conversion Tracking Template בחשבון גוגל אדס
  • מודעות טקסט:
    • 3 מודעות בעל 30 תוויות
    • 2 תיאורים בעלי 90 תוויות
    • כותרת ראשית בעלת 90 תוויות
  • מודעות תמונה:
    • תמונת לנדסקייפ 600X316
    • תמונת ריבוע 300X300
    • תמונת ריבוע 314X314 (לקמפיינים עם יעד של ביקורים בחנות)
    • לוגו 128X128
    • גודל מומלץ: 1200X628
    • גודל קוסץ מקסימלי: 5120KB
  • מודעות סרטונים:
    • סרטון באורך 10 שניות לפחות

בנוסף צריך להגדיר את הנתונים הבאים:

  • מטרות שיווק/יעדי הקמפיין (באמצעות ה – Unified Goals framework החדש)
  • מיקוד גיאוגרפי
  • תקציב (התקציב המומלץ הוא לפחות 10 אלף דולר לחודש ומסגרת הזמן המומלצת לקמפיין היא לפחות 4 שבועות)

תנאים אופציונאליים:

  • פידים
    • Google My Business
    • Google Merchant Center 
    • Dynamic Ads feed 
    • Business data feeds 
  • אותות
    • קהל צד ראשון, כולל רשימות שיווק מחדש
    • קהלים של Google, כולל קהלים מותאמים אישית
  • הטמעת תג שיווק מחדש דינאמי
  • רשימות לקוחות

performance max asset groups

הפעלת הקמפיין

  1. ראשית, יהיה עליך לבקש גישה על ידי פנייה לנציג Google המשויך לחשבונך, או על ידי שליחת טופס בקשה.
  2. צור את קמפיין Max Preformance שלך שיוצג כאופציה לסוג קמפיין אם היעד שלך הוא “מכירות”, “לידים” או “ביקורים ומבצעים בחנות מקומית”.
  3. בחר את הגדרות הקמפיין והעלה את הקריאייטיב.

מכאן, המודעות יוצגו אוטומטית ברשת החיפוש, מפות, רשת המדיה, Gmail, Discover, YouTube ומלאי שופינג.

ההשפעה על תפקיד הקמפיינר

קמפיינים מסוג Performance Max הינו המשך ישיר של השינוי הכללי בתפקיד מנהל PPC.

המאמץ המתמשך של Google Ads לקראת אוטומציה מלאה של פרסום, הופך את תפקיד ניהול הקמפיין המסורתי של PPC כמעט למיותר. אבל לפני שאתה אורז את התיקים והופך למשפיען TikTok, יש עוד הרבה עבודה לעשות כמנהל PPC. למרבה המזל, שינוי זה סוף סוף מפנה את הזמן להתמקד בחשיבה מקיפה ושיפור משפך השיווק בכללותו.

על מה מנהלי PPC צריכים כעת להשקיע את זמנם

  1. התמקדות באופטימיזציה של כל הנכסים העסקיים. למשל: עדכון המוצרים, יצירת סרטוני שיווק או עדכון פרופיל Google לעסק שלי.
  2. התמקדות באסטרטגיה שיווקית – על ידי יצירת התאמה טובה יותר בין פלחי הקהל לבין המסרים, המודעות והצעת הערך שלך. זה יכול לעזור לך להשיג יתרון שוק תחרותי.
  3. להתמקד בחוויית המשתמש – לעדכן את האתר, דף הנחיתה או האפליקציה כדי לשפר את חוויית המבקרים, מה שהופך אותו לבלתי נשכח ובעל ערך. זה ימזער את הסיכויים של משתמש לעזוב מבלי להמיר.
  4. להתמקד באופטימיזציה של אתרים – שיפרו את תהליך המרת הטראפיק של האתר ללידים או לקוחות חדשים. על ידי התרכזות בהתנהגות המשתמש מרגע הכניסה עד לדף התשלום, ניתן למצוא נקודות כשל ולתקן אותן כדי להגדיל הכנסות שהוחמצו בעבר.

אפשר לראות את זה כך: מאז פיתוח מכונות הכביסה, חסכנו אינספור שעות עבודה והוצאנו מכבסים מהעסק, אבל בהחלט צריך טכנאי מכונות כביסה.

 

mm
נכתב ע”י:

מנהל פרוייקטים בחברת קונברטיקס. בעל תואר ראשון בתקשורת
ונסיון בתחום-SEO ו-UX. בזמנו החופשי נהנה לשמוע מוזיקה, לראות סדרות
וחובב קולנוע.

Facebook Pagelike Widget
SignUp
להיות צעד אחד לפני כולם! קבלו כתבות, כלים ומבצעים מעולם הדיגיטל ישירות למייל שלכם

תגובות 0
+ הוסף תגובה

0