מודעות רספונסיביות ברשת החיפוש של גוגל RSA | קונברטיקס, משרד פרסום דיגיטל בתל אביב
Taking too long? Close loading screen.
mm

כל מה שצריך לדעת על מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש (RSA)

האם אתה עדיין מפרסם ווריאציות שונות של מודעות פרסום בגוגל?

היום כבר אין צורך, בזכות המודעות הרספונסיביות לרשת החיפוש!

מהן מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש?

בשנת 2018 גוגל השיקה פורמט חדש של מודעות חיפוש בשם מודעות חיפוש רספונסיביות. RSAs נועדו לעבוד בשילוב עם מודעות חיפוש מורחבות.

במודעה רספונסיבית לרשת החיפוש ניתן להכניס עד 15 כותרות ו-4 שורות תיאור. גוגל קובעת איזו מודעה הניבה את התוצאה הטובה ביותר על ידי שילוב הכותרות ותיאורי הטקסט באופן דינמי. על סמך שאילתת המשתמש הספציפית, המכשיר, פעילות הגלישה בעבר וגורמים אחרים. כל הקסם הזה מתקיים בזכות טכנולוגיה מסוג-machine learning. השילוב המנצח משמש כמודעה הראשית שלך.

אנחנו המפרסמים יכולים לשלוט על השילובים שנוצרו, על ידי ‘הצמדת’  כותרות ותיאורים ספציפיים שנבחר. הפעולה מבטיחה שהרכיב המוצמד תמיד יופיע במיקום שצוין בתוך המודעה.

?Pretty smart huh

 

 

 

 

?What’s In It For Me

מודעות מסוג RSA מאפשרות לך לספק מודעות איכותיות ומותאמות יותר ללקוחות פוטנציאליים. בנייה נכונה של המודעות תוכל להביא לשיפור בהחזר ה- ROAS , להגדיל את ה- CTR ולהוזיל את העלויות לקליק עבור מסעות פרסום ברשת החיפוש.

*תוצאות של קמפיין אמיתי:

איך בונים מודעה רספונסיבית ברשת החיפוש?

קמפיין רלוונטי > נכנסים לקבוצת המודעות שאנחנו רוצים להוסיף לה מודעה רספונסיבית > מודעות ותוספים > מודעות > לוחצים על ה- > Responsive search ad > מזינים את הכותרות. יש להזין לפחות 3 כותרות, אבל אפשר להזין עד 15. > מזינים את התיאורים. יש להזין לפחות 2 תיאורים, אבל אפשר להזין עד 4 > להגדיר כתובת אתר (ה-URL של דף הנחיתה שאליו תוביל המודעה) ולהגדיר את כתובת האתר הנראית לעין (הכתובת שתופיע במודעה) > לוחצים על שמירה.

איך למקסם את הפרסום בגוגל עם מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש?

  •  מאוד חשוב לכתוב טקסטים שיתאימו לשאר הטקסטים שתכניסו. מכיוון שגוגל משחקת עם כל הווריאציות, לכן צריך שהטקסטים יעבדו באופן הרמוני אחד עם השני.
  • לקבלת התוצאות הטובות ביותר, יש ספק לפחות 8-10 כותרות ולפחות 2 תיאורים.
  • לשים לב שהכותרות מעבירות את מיטב התכונות והיתרונות של העסק שלך, ולא דרכים שונות להעביר את אותו המסר. חשוב לא לכתוב כותרות שונות המקדמות את אותה תכונה או תועלת. כותרות חוזרות עלולות לפגוע ביכולתה של המערכת לבנות שילובי מודעות מוצלחים. דוגמאות לתכונות ויתרונות שונים: אחריות מוצר, שירותים, משלוחים או בעיה ופתרון.
  •  כדאי לעשות שימוש באורכים שונים של כותרות, פעולה זאת תגדיל את הסיכוי שהמודעה שלך תציג גם את הכותרת השלישית.
  • הצמד  רק כותרות ותיאורים שאתה רוצה שיופיעו בכל מודעה. כאשר עושים את פעולת ההצמדה, מצטמצמת כמות הקומבינציות שהמערכת של גוגל יכולה להרכיב ובכך נפגעת האופטימיזציה.
  • כמו במודעה רגילה, יש להשתמש במילות מפתח בכותרות ובתיאורי הטקסט של המודעה בכדי להבטיח רלוונטיות גבוהה ותוצאות חיוביות. השימוש במגוון תיאורים וכותרות מעניקים לכם הזדמנות לכלול מספר רב של מילות המפתח המשתייכות לקמפיין.
  • התחילו בקטן. בדקו את ה-RSA במספר קטן של קבוצות מודעות. יש לפקח ולהעריך את הביצועים ולאחר מכן ניתן להרחיב את השימוש בהן.
  • מודעות מסוג RSA צפויות להניב למפרסמים תוצאות טובות יותר בעקבות הרלוונטיות הגבוהה שצפויה להתקבל בהשוואה למודעות רגילות. עם זאת, כמובן שיש לעקוב באופן קבוע אחר ביצועי המודעות ולבצע שינויים בהתאם לכך.

עוד קצת וסיימנו.

בימינו, אנחנו יודעים שגולשים מצפים לקבל את התוצאה הכי טובה, ממוקדת ורלוונטית כאשר הם מחפשים שירות\מוצר מסוים. ככל שהמודעות שלנו יהיו ממוקדות בערך ובהתאמה ספציפית לגולש, כך יגדלו הסיכויים לביצוע המרה מצידו.

למזלנו, גוגל מציעה עוד ועוד פתרונות כמו מודעות רספונסיביות המוצגות באופן דינאמי ומותאמות מול אינספור חיפושים שונים של גולשים שונים. מודעות מסוג RSA נועדו להקל עלינו המפרסמים, להעניק ללקוחות פוטנציאלים התאמה בין המוצרים שלנו לצרכים שלהם.

מודעות רספונסיביות – כולם יוצאים מנצחים!

 (סתם, רק אלו עם האחוז המרה הכי גבוה ;))

mm
נכתב ע”י:

קונברטיקס, נעים להכיר.
חברה המנהלת מהלכי שיווק דיגיטליים נבונים וייחודיים לעסקים שרוצים להתפתח יד ביד עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם.

SignUp
להיות צעד אחד לפני כולם! קבלו כתבות, כלים ומבצעים מעולם הדיגיטל ישירות למייל שלכם

    תגובות 8
    + הוסף תגובה

    8