Tani Hirschfield | קונברטיקס, משרד פרסום דיגיטל בתל אביב
Taking too long? Close loading screen.
loader image

תני הירשפלד

מידע מפתיע מנהל קידום אורגני בחברת קונברטיקס. בעל תואר ראשון בתקשורת ונסיון בתחום-SEO ו-UX. בזמנו החופשי נהנה לשמוע מוזיקה, לראות סדרות וחובב קולנוע.
קישורי קרדיט
פייסבוק:
  • חברה: קונברטיקס
  • תפקיד: מנהל פרוייקטי SEO
  • התמחות: קידום אורגני
  • מיקום: אחד העם 9, תל אביב
  • כמות פוסטים: 4
  • כותב בתחום: פרסום וקידום
  • Performance Max Campaign של גוגל: העתיד נמצא כאן.

    עדכון: ההמלצה הנוכחית שלנו היא להשתמש ב-Performance Max Campaign של Google למטרות יצירת לידים. שימוש בחשבונות אי-קומרס אינה השיטה המומלצת ברבעון הקרוב, אלא אם יש לך דף נחיתה יחיד או שמבחר המוצרים שלך מצומצם.   סוג הקמפיין החדש שהושק לאחרונה,

    2021 15, September
    0
  • העברת שמות של קמפיינים וקבוצות מודעות בגוגל אדס באופן דינמי ל – Tracking Template

    כאשר עובדים עם Google Ads, מרבית הקמפיינרים בדרך כלל משתמשים בפיצ’ר התיוג האוטומטי המוסיפה את הפרמטר gclid ל-URL של הדף נחיתה (למשל domain.com/landing-page?gclid=12345abcde). פיצ’ר זה מאפשרת למנגנוני המעקב של Google Ads ו- Google Analytics להתאים משתמש ספציפי והפעולות שהוא מבצע

    2021 08, August
    0
  • כך משפיע השינוי של אפל על מפרסמים דיגיטליים

    בחודשים האחרונים, מפרסמים בתחום הדיגיטל החלו לשנות את דפוסי ההוצאות שלהם. הסיבה? שאפל בע”מ החלה לדרוש מבעלי אפליקציות לבקש את אישורם של משתמשי האייפון והאייפד לעקוב אחריהם ולנטר את פעילותיהם. באפריל שינוי המעקב נכנס לתוקף ומשתמשים רבים במערכת ההפעלה iOS

    2021 14, July
    0
  • ניתוח תוכן – למה זה קריטי

    כבעל עסק שרוצה להנכיח את עצמו בעולם הדיגיטלי, צריך תמיד להתעדכן בכלים השיווקיים העדכניים. ייצור תוכן הוא כלי נהדר להנעת תנועה, להבטחת עקביות המותג ולתקשורת ישירה עם הקהל שלך. אך בעוד שיצירת תוכן יכולה לבצע את כל הדברים הללו ויותר,

    2021 13, May
    0
SignUp
להיות צעד אחד לפני כולם! קבלו כתבות, כלים ומבצעים מעולם הדיגיטל ישירות למייל שלכם