Tani Hirschfield | קונברטיקס, משרד פרסום דיגיטל בתל אביב
Taking too long? Close loading screen.
loader image

תני הירשפלד

מידע מפתיע מנהל פרוייקטים בחברת קונברטיקס. בעל תואר ראשון בתקשורת ונסיון בתחום-SEO ו-UX. בזמנו החופשי נהנה לשמוע מוזיקה, לראות סדרות וחובב קולנוע.
קישורי קרדיט
פייסבוק:
ליקדאיין:
  • חברה: קונברטיקס
  • תפקיד: מנהל פרוייקטי SEO
  • התמחות: קידום אורגני
  • מיקום: אחד העם 9, תל אביב
  • כמות פוסטים: 8
  • כותב בתחום: פרסום וקידום
  • הטרנדים החמים בסושיאל שאסור לכם לפספס – מבט אל 2022

    משווקים אינם נביאים, אבל הם בהחלט יכולים לשים אצבע על הדופק של תחום הסושיאל. כדי לעזור למומחי השיווק לעמוד בקצב ההתפתחות המסחררת של עולם הדיגיטל, בלוג HubSpot סקר יותר מ-1,000 משווקים גלובליים ממותגי B2B ו-B2C וקומץ מומחים בתעשייה, על מנת

    2022 15, January
    0
  • Enhanced Conversions – גרסת הבטא של גוגל אדס

    לאחרונה, הציגה גוגל טכנולוגיה חדשה שמטרתה לשפר משמעותית את דיוק הניטור והמדידה של שיח ברשת. החברה הכריזה כי המהלך יזכה לשם enhanced conversions והסבירה כי הוא יתמוך בתיוגי השיח הקיימים באמצעות איתור של תוכן ממקור ראשון ובו מופיע דיון באתר

    2021 15, December
    0
  • הדרך הטובה ביותר לעדכן את האתר מבלי לפגוע ב-SEO

    אחרי כל החידושים האחרונים של גוגל, בעלי עסקים רבים החלו להתאים את האתר שלהם למובייל. הבעיה שבמקרים רבים האתרים מיושנים ויש צורך ביצירה של אתר מובייל מאפס, ואם עיצוב אתרים לא נמצא בקורות החיים שלך, כנראה שצד שלישי מעו בסיפור.

    2021 13, November
    0
  • ראו הוזהרתם! השינויים במדיניות האזהרה של Google Ads

    לאחרונה הציגה Google Ads תוכנית ניסוי למאבק בהפרות מדיניות חוזרות. החל מספטמבר (2021), מפרסמים המפרים את מדיניות המודעות באופן חוזר, יספגו השעיות זמניות של החשבון ובסופו של דבר השעיה קבועה. גוגל, מזה זמן מה נמנעה מלפרסם מודעות המפרות את הכללים

    2021 13, October
    0
  • Performance Max Campaign של גוגל: העתיד נמצא כאן.

    עדכון: ההמלצה הנוכחית שלנו היא להשתמש ב-Performance Max Campaign של Google למטרות יצירת לידים. שימוש בחשבונות אי-קומרס אינה השיטה המומלצת ברבעון הקרוב, אלא אם יש לך דף נחיתה יחיד או שמבחר המוצרים שלך מצומצם.   סוג הקמפיין החדש שהושק לאחרונה,

    2021 15, September
    0
  • העברת שמות של קמפיינים וקבוצות מודעות בגוגל אדס באופן דינמי ל – Tracking Template

    כאשר עובדים עם Google Ads, מרבית הקמפיינרים בדרך כלל משתמשים בפיצ’ר התיוג האוטומטי המוסיפה את הפרמטר gclid ל-URL של הדף נחיתה (למשל domain.com/landing-page?gclid=12345abcde). פיצ’ר זה מאפשרת למנגנוני המעקב של Google Ads ו- Google Analytics להתאים משתמש ספציפי והפעולות שהוא מבצע

    2021 08, August
    0
  • כך משפיע השינוי של אפל על מפרסמים דיגיטליים

    בחודשים האחרונים, מפרסמים בתחום הדיגיטל החלו לשנות את דפוסי ההוצאות שלהם. הסיבה? שאפל בע”מ החלה לדרוש מבעלי אפליקציות לבקש את אישורם של משתמשי האייפון והאייפד לעקוב אחריהם ולנטר את פעילותיהם. באפריל שינוי המעקב נכנס לתוקף ומשתמשים רבים במערכת ההפעלה iOS

    2021 14, July
    0
  • ניתוח תוכן – למה זה קריטי

    כבעל עסק שרוצה להנכיח את עצמו בעולם הדיגיטלי, צריך תמיד להתעדכן בכלים השיווקיים העדכניים. ייצור תוכן הוא כלי נהדר להנעת תנועה, להבטחת עקביות המותג ולתקשורת ישירה עם הקהל שלך. אך בעוד שיצירת תוכן יכולה לבצע את כל הדברים הללו ויותר,

    2021 13, May
    0
SignUp
להיות צעד אחד לפני כולם! קבלו כתבות, כלים ומבצעים מעולם הדיגיטל ישירות למייל שלכם