בלוג פרסום באינטרנט | קונברטיקס, משרד פרסום דיגיטל בתל אביב
Taking too long? Close loading screen.
loader image
שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט

mm
נכתב ע”י:
2021 13, November

הדרך הטובה ביותר לעדכן את האתר מבלי לפגוע ב-SEO

אחרי כל החידושים האחרונים של גוגל, בעלי עסקים רבים החלו להתאים את האתר שלהם למובייל. הבעיה שבמקרים רבים האתרים מיושנים ויש צורך ביצירה של אתר מובייל מאפס, ואם עיצוב אתרים לא נמצא בקורות החיים שלך, כנראה שצד שלישי מעו בסיפור.

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2021 13, October

ראו הוזהרתם! השינויים במדיניות האזהרה של Google Ads

לאחרונה הציגה Google Ads תוכנית ניסוי למאבק בהפרות מדיניות חוזרות. החל מספטמבר (2021), מפרסמים המפרים את מדיניות המודעות באופן חוזר, יספגו השעיות זמניות של החשבון ובסופו של דבר השעיה קבועה. גוגל, מזה זמן מה נמנעה מלפרסם מודעות המפרות את הכללים

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2021 15, September

Performance Max Campaign של גוגל: העתיד נמצא כאן.

עדכון: ההמלצה הנוכחית שלנו היא להשתמש ב-Performance Max Campaign של Google למטרות יצירת לידים. שימוש בחשבונות אי-קומרס אינה השיטה המומלצת ברבעון הקרוב, אלא אם יש לך דף נחיתה יחיד או שמבחר המוצרים שלך מצומצם.   סוג הקמפיין החדש שהושק לאחרונה,

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2021 08, August

העברת שמות של קמפיינים וקבוצות מודעות בגוגל אדס באופן דינמי ל – Tracking Template

כאשר עובדים עם Google Ads, מרבית הקמפיינרים בדרך כלל משתמשים בפיצ’ר התיוג האוטומטי המוסיפה את הפרמטר gclid ל-URL של הדף נחיתה (למשל domain.com/landing-page?gclid=12345abcde). פיצ’ר זה מאפשרת למנגנוני המעקב של Google Ads ו- Google Analytics להתאים משתמש ספציפי והפעולות שהוא מבצע

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2021 14, July

כך משפיע השינוי של אפל על מפרסמים דיגיטליים

בחודשים האחרונים, מפרסמים בתחום הדיגיטל החלו לשנות את דפוסי ההוצאות שלהם. הסיבה? שאפל בע”מ החלה לדרוש מבעלי אפליקציות לבקש את אישורם של משתמשי האייפון והאייפד לעקוב אחריהם ולנטר את פעילותיהם. באפריל שינוי המעקב נכנס לתוקף ומשתמשים רבים במערכת ההפעלה iOS

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2021 13, May

ניתוח תוכן – למה זה קריטי

כבעל עסק שרוצה להנכיח את עצמו בעולם הדיגיטלי, צריך תמיד להתעדכן בכלים השיווקיים העדכניים. ייצור תוכן הוא כלי נהדר להנעת תנועה, להבטחת עקביות המותג ולתקשורת ישירה עם הקהל שלך. אך בעוד שיצירת תוכן יכולה לבצע את כל הדברים הללו ויותר,

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2021 25, February

בניית קהלים רווחים באמצעות פרסום בפייסבוק להגדלת המכירות בחנות האונליין שלכם.

במאמר זה נלמד כיצד ליצור מכירות בחנות האונליין שלכם באמצעות פרסום בפייסבוק, בעזרת קהלים ממוקדים מבוססי נתונים שנאספו מהאתר שלכם בעיקר. חוץ מקהלים מבוססי תחומי עניין, אנחנו ממליצים ליצור קהלים בפייסבוק מסוג Custom Audience. קהלים מסוג זה חכמים יותר ומבוססי

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2020 23, November

מהי הדרך הטובה ביותר לקדם את האפליקציה שלכם? הכירו את ״קמפיין אוניברסלי לאפליקציה״ | Universal App Campaign

קמפיין אוניברסלי לאפליקציה הוא דרך ממוקדת למציאת משתמשים חדשים ורלוונטים לאפליקציה שלכם באופן פשוט להקמה ותפעול. במאמר תקבלו את כל המידע שאתם צריכים לדעת על הקמפיין, כולל שיטות עבודה מומלצות להצלחה. מהו קמפיין אוניברסלי לאפליקציה של גוגל? קמפיין אוניברסלי לאפליקציות

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2020 08, October

כל מה שצריך לדעת על קמפיין גוגל שופינג| Google shopping

מה זה גוגל שופינג ואיך הוא יכול לשדרג את המכירות בחנות המסחר האלקטרוני שלכם? על קצה המזלג. בחודש אפריל 2018 גוגל שופינג עשתה עלייה לישראל. השירות היה קיים בלא מעט מדינות בעולם, אבל אלינו הוא הגיע באיחור אופנתי קל.  מודעות

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2020 16, July

אסטרטגיות בידינג בגוגל אדס

אסטרטגיית הצעת מחיר (בידינג) בגוגל היא פרמטר חשוב בניהול קמפיינים. נכון להיום גוגל מציעה 7 אסטרטגיות מרכזיות. 6 מן האסטרטגיות אוטומטיות ואחת ידנית. בעבר היו קיימות אסטרטגיות נוספות שגוגל החליטה להוריד, והיום המבחר מצומצם ואיכותי יותר, מה שמקל על המפרסמים

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2020 02, July

בעלי חנות e-commerce? כדאי שתכירו את AppsFlyer

AppsFlyer מספקת ייחוס המרה בצורה מדויקת יותר וניתוח פרסום במובייל ובדסקטופ. AppsFlyer מספקת מידע בזמן אמת על קמפיינים, מסוג: חשיפות, הקלקות, רכישות, מדידת ROI  (החזר על ההשקעה) ועוד. בכל המרה, AppsFlyer קובעת איזה מקור הביא את התוצאה ומזכה את אותו

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2020 24, May

הכל על קמפיין מודעות דינמיות (DSA) ברשת החיפוש בגוגל

מהן מודעות דינמיות ברשת החיפוש? מודעות דינמיות ברשת החיפוש, הן מודעות המוצגות על בסיס תוכן האתר שלך. גוגל סורקת את האתר ואז מתאימה מונחי חיפוש הקשורים לתוכן ואת שאילתות המשתמשים לסוג המוצר באתר. קמפיין DSA בא לייצר ולהציג את המודעות

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2020 28, April

מדריך: רימרקטינג דינמי בפייסבוק (מודעות דינמיות למוצרים)

מנהלי חנויות eCommerce? אי אפשר שלא לשים לב לכך שרבים ממבקרי החנות בחרו שלא להוסיף מוצרים שאהבו לסל \ שכן הוסיפו אבל ברגע האמת בחרו לא לבצע רכישה. איך מתגברים על הבעיה הנפוצה? יש להתמקד בהחזרת אותם לקוחות פוטנציאליים לחנות

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2020 26, April

כל מה שצריך לדעת על מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש (RSA)

האם אתה עדיין מפרסם ווריאציות שונות של מודעות פרסום בגוגל? היום כבר אין צורך, בזכות המודעות הרספונסיביות לרשת החיפוש! מהן מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש? בשנת 2018 גוגל השיקה פורמט חדש של מודעות חיפוש בשם מודעות חיפוש רספונסיביות. RSAs נועדו לעבוד

לקרוא
0
SignUp
להיות צעד אחד לפני כולם! קבלו כתבות, כלים ומבצעים מעולם הדיגיטל ישירות למייל שלכם