בלוג פרסום באינטרנט | קונברטיקס, משרד פרסום דיגיטל בתל אביב
Taking too long? Close loading screen.
loader image
שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט

mm
נכתב ע”י:
2021 14, July

כך משפיע השינוי של אפל על מפרסמים דיגיטליים

בחודשים האחרונים, מפרסמים בתחום הדיגיטל החלו לשנות את דפוסי ההוצאות שלהם. הסיבה? שאפל בע”מ החלה לדרוש מבעלי אפליקציות לבקש את אישורם של משתמשי האייפון והאייפד לעקוב אחריהם ולנטר את פעילותיהם. באפריל שינוי המעקב נכנס לתוקף ומשתמשים רבים במערכת ההפעלה iOS

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2021 13, May

ניתוח תוכן – למה זה קריטי

כבעל עסק שרוצה להנכיח את עצמו בעולם הדיגיטלי, צריך תמיד להתעדכן בכלים השיווקיים העדכניים. ייצור תוכן הוא כלי נהדר להנעת תנועה, להבטחת עקביות המותג ולתקשורת ישירה עם הקהל שלך. אך בעוד שיצירת תוכן יכולה לבצע את כל הדברים הללו ויותר,

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2021 25, February

בניית קהלים רווחים באמצעות פרסום בפייסבוק להגדלת המכירות בחנות האונליין שלכם.

במאמר זה נלמד כיצד ליצור מכירות בחנות האונליין שלכם באמצעות פרסום בפייסבוק, בעזרת קהלים ממוקדים מבוססי נתונים שנאספו מהאתר שלכם בעיקר. חוץ מקהלים מבוססי תחומי עניין, אנחנו ממליצים ליצור קהלים בפייסבוק מסוג Custom Audience. קהלים מסוג זה חכמים יותר ומבוססי

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2020 23, November

מהי הדרך הטובה ביותר לקדם את האפליקציה שלכם? הכירו את ״קמפיין אוניברסלי לאפליקציה״ | Universal App Campaign

קמפיין אוניברסלי לאפליקציה הוא דרך ממוקדת למציאת משתמשים חדשים ורלוונטים לאפליקציה שלכם באופן פשוט להקמה ותפעול. במאמר תקבלו את כל המידע שאתם צריכים לדעת על הקמפיין, כולל שיטות עבודה מומלצות להצלחה. מהו קמפיין אוניברסלי לאפליקציה של גוגל? קמפיין אוניברסלי לאפליקציות

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2020 08, October

כל מה שצריך לדעת על קמפיין גוגל שופינג| Google shopping

מה זה גוגל שופינג ואיך הוא יכול לשדרג את המכירות בחנות המסחר האלקטרוני שלכם? על קצה המזלג. בחודש אפריל 2018 גוגל שופינג עשתה עלייה לישראל. השירות היה קיים בלא מעט מדינות בעולם, אבל אלינו הוא הגיע באיחור אופנתי קל.  מודעות

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2020 16, July

אסטרטגיות בידינג בגוגל אדס

אסטרטגיית הצעת מחיר (בידינג) בגוגל היא פרמטר חשוב בניהול קמפיינים. נכון להיום גוגל מציעה 7 אסטרטגיות מרכזיות. 6 מן האסטרטגיות אוטומטיות ואחת ידנית. בעבר היו קיימות אסטרטגיות נוספות שגוגל החליטה להוריד, והיום המבחר מצומצם ואיכותי יותר, מה שמקל על המפרסמים

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2020 02, July

בעלי חנות e-commerce? כדאי שתכירו את AppsFlyer

AppsFlyer מספקת ייחוס המרה בצורה מדויקת יותר וניתוח פרסום במובייל ובדסקטופ. AppsFlyer מספקת מידע בזמן אמת על קמפיינים, מסוג: חשיפות, הקלקות, רכישות, מדידת ROI  (החזר על ההשקעה) ועוד. בכל המרה, AppsFlyer קובעת איזה מקור הביא את התוצאה ומזכה את אותו

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2020 24, May

הכל על קמפיין מודעות דינמיות (DSA) ברשת החיפוש בגוגל

מהן מודעות דינמיות ברשת החיפוש? מודעות דינמיות ברשת החיפוש, הן מודעות המוצגות על בסיס תוכן האתר שלך. גוגל סורקת את האתר ואז מתאימה מונחי חיפוש הקשורים לתוכן ואת שאילתות המשתמשים לסוג המוצר באתר. קמפיין DSA בא לייצר ולהציג את המודעות

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2020 28, April

מדריך: רימרקטינג דינמי בפייסבוק (מודעות דינמיות למוצרים)

מנהלי חנויות eCommerce? אי אפשר שלא לשים לב לכך שרבים ממבקרי החנות בחרו שלא להוסיף מוצרים שאהבו לסל \ שכן הוסיפו אבל ברגע האמת בחרו לא לבצע רכישה. איך מתגברים על הבעיה הנפוצה? יש להתמקד בהחזרת אותם לקוחות פוטנציאליים לחנות

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2020 26, April

כל מה שצריך לדעת על מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש (RSA)

האם אתה עדיין מפרסם ווריאציות שונות של מודעות פרסום בגוגל? היום כבר אין צורך, בזכות המודעות הרספונסיביות לרשת החיפוש! מהן מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש? בשנת 2018 גוגל השיקה פורמט חדש של מודעות חיפוש בשם מודעות חיפוש רספונסיביות. RSAs נועדו לעבוד

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 05, July

פייסבוק יוצאת עם כלי חדש למפרסמים – המרות אוף-ליין

חדשות טובות לבעלי עסקים פיזיים המפרסמים בפייסבוק אך מתנהלים ומוכרים בסניפים – פייסבוק פיתחה ממשק המרות אוף-ליין, במיוחד לעסקים מקומיים בעלי סניפים. כלי זה מאפשר לבעלי עסקים פיזיים כגון חנויות, מסעדות, קליניקות, חדרי אימון ועוד, להצליב את רשימת הלקוחות בסניפים

לקרוא
6
mm
נכתב ע”י:
2018 25, June

יצירת המרות ומודעות דינאמיות בגוגל אדוורדס ב – WooCommerce

שלב א׳ – יצירת Google Merchants יש ליצור משתמש חדש ב-MCC של Google Merchants: יש לוודא שיש Google Analytics מחובר ופעיל באתר של החנות ושיש למשתמש mcc שלנו גישה אליו, אנו נשתמש בו בכדי לאמת את כתובת האתר לשימוש ב-Google

לקרוא
2
mm
נכתב ע”י:
2018 28, February

פרסום בוידאו בפייסבוק: כך תעשו את זה נכון

אם עדיין שמעתם על היתרונות של  הוידאו בפייסבוק, שהגיע הזמן שתתעדכנו. תכני וידאו בפייסבוק זוכים למעורבות (לייקים, תגובות ושיתופים), פי שלושה מכל סוגי התוכן האחרים.  ועדיין רוב המשווקים ומנהלי המדיה החברתית, עדיין מחפשים את הכלים הטובים ביותר ליצירת סרטונים שעובדים.

לקרוא
2
mm
נכתב ע”י:
2018 20, February

כל מה שצריך לדעת כדי לעבור את מבדקי ההסמכה של Google Ads

תחום הפרסום במודל PPC הפך בשנים האחרונות לתחרותי במיוחד במיוחד. חיפוש פשוט אחרי ‘פרסום PPC’ בעברית יעלה לא פחות מ-22,800 תוצאות, וחיפוש דומה באנגלית, כ-2,220,000 תוצאות. ברשת הפרסום של גוגל, פועלים כיום מיליוני מפרסמים, שמכניסים לה יותר מ-80 מיליון דולר

לקרוא
23
SignUp
להיות צעד אחד לפני כולם! קבלו כתבות, כלים ומבצעים מעולם הדיגיטל ישירות למייל שלכם