Taking too long? Close loading screen.
שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט

mm
נכתב ע”י:
2018 05, July

פייסבוק יוצאת עם כלי חדש למפרסמים – המרות אוף-ליין

חדשות טובות לבעלי עסקים פיזיים המפרסמים בפייסבוק אך מתנהלים ומוכרים בסניפים – פייסבוק פיתחה ממשק המרות אוף-ליין, במיוחד לעסקים מקומיים בעלי סניפים. כלי זה מאפשר לבעלי עסקים פיזיים כגון חנויות, מסעדות, קליניקות, חדרי אימון ועוד, להצליב את רשימת הלקוחות בסניפים

לקרוא
0
נכתב ע”י:
2018 25, June

יצירת המרות ומודעות דינאמיות בגוגל אדוורדס ב – WooCommerce

שלב א׳ – יצירת Google Merchants יש ליצור משתמש חדש ב-MCC של Google Merchants: יש לוודא שיש Google Analytics מחובר ופעיל באתר של החנות ושיש למשתמש mcc שלנו גישה אליו, אנו נשתמש בו בכדי לאמת את כתובת האתר לשימוש ב-Google

לקרוא
0
נכתב ע”י:
2018 28, February

פרסום בוידאו בפייסבוק: כך תעשו את זה נכון

אם עדיין שמעתם על היתרונות של  הוידאו בפייסבוק, שהגיע הזמן שתתעדכנו. תכני וידאו בפייסבוק זוכים למעורבות (לייקים, תגובות ושיתופים), פי שלושה מכל סוגי התוכן האחרים.  ועדיין רוב המשווקים ומנהלי המדיה החברתית, עדיין מחפשים את הכלים הטובים ביותר ליצירת סרטונים שעובדים.

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 20, February

כל מה שצריך לדעת כדי לעבור את מבדקי ההסמכה של Google Ads

תחום הפרסום במודל PPC הפך בשנים האחרונות לתחרותי במיוחד במיוחד. חיפוש פשוט אחרי ‘פרסום PPC’ בעברית יעלה לא פחות מ-22,800 תוצאות, וחיפוש דומה באנגלית, כ-2,220,000 תוצאות. ברשת הפרסום של גוגל, פועלים כיום מיליוני מפרסמים, שמכניסים לה יותר מ-80 מיליון דולר

לקרוא
1
SignUp
להיות צעד אחד לפני כולם! קבלו כתבות, כלים ומבצעים מעולם הדיגיטל ישירות למייל שלכם