שיפור יחס המרה הופכים השקעות לרווחים | קונברטיקס, משרד פרסום דיגיטל בתל אביב
Taking too long? Close loading screen.

שיפור יחסי המרה.
כך תהפכו גולשים מתעניינים ללקוחות משלמים!

077-727-7985
היי, בואו נדבר

מה אתם יודעים על הלקוחות שלכם?

תכירו את הלקוחות, תלמדו מה הם מחפשים ותבינו מה הם רוצים למצוא. כך עושים קמפיינים שמייצרים תוצאות

משפרים תוצאות

משפרים תוצאות

שיפור יחסי המרה הוא תחום הכולל מגוון פעולות שיווק, מחקר וניתוח, הנעשות על מנת להעלות את אחוז המבקרים המבצעים המרה באתר. מהי המרה? היא יכולה להיות רכישה של מוצר או שירות, הורדה של אפליקציה, הרשמה לניוזלטר, מילוי טופס יצירת קשר או כל פעולה אחרת שניתן לבצע באמצעות האתר שלכם.

המטרה של שיפור יחסי ההמרה היא זיהוי והסרה של המכשולים העומדים בפני הגולשים בדרך להמרה והעצמה של הנקודות התומכות בהמרה. מדובר במשימות למקצוענים, לכן, אם אתם מרגישים שהגולשים שמגיעים לאתר שלכם לא מבצעים מספיק פעולות, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

ווב אנליטיקס

ווב אנליטיקס

מניין מגיעים הגולשים לאתר שלכם? לאן הם הולכים? הם גולשים בו מהמחשב, הטאבלט או הסמרטפון? כמה זמן הם נשארים באתר? אילו עמודים הם הכי נצפים? האם הגעתם ליעדים שהצבתם? תשובות לשאלות הללו ולעוד המון שאלות אחרות, יאפשר לכם להכיר מקרוב את הגולשים באתר שלכם, להבין את חווית המשתמש שלהם ולבצע את השיפורים הדרושים על מנת להגיע ליחסי המרה משופרים.

הרשת מציעה עשרות כלי ניתוח שמאפשרים לנטר את התנועה באתר שלכם:Google Analytics, Seevolution, Hotjar, Crazyegg, ClickTale Heat map, Click map, Scroll map ועוד. אתם מוזמנים כמובן לבדוק אותם בעצמכם, רק תזכרו שלנו יש ניסיון לא קטן עם הכלים הללו והתועלות שלהם ושאנחנו זקוקים רק להודעה מכם, כדי להתחיל לנתח את האתר שלכם.

CRO

CRO

Conversion Rate Optimization, או כמו שהיא נקראת בעברית: אופטימיזציה של יחסי המרה, היא הדרך לבחון באופן קבוע את תהליכי הרכישה וביצוע הפעולות באתר. אם אתם מציעים מוצרים או שירותים למכירה, אוספים פרטים מלקוחות באמצעות טפסים או דפי נחיתה, אל תוותרו על ניתוח תמידי של התהליכים הללו.

אילו שדות מוגדרים כשדות חובה ואילו כשדות רשות? האם הצבעוניות של הכפתורים המניעים לפעולה היא היעילה ביותר? האם התהליך מקל על הגולשים או מקשה עליהם? האם לאפשר רכישה ללא ביצוע הרשמה? האם לספק תמיכה באמצעות צ'אטבוט? כשהם בידיים הנכונות, כלי הניתוח השונים יאפשרו לכם להגיע להבנה מעמיקה של תהליכי הרכישה וביצוע הפעולות באתר ולשפר אותם באופן תמידי.

כלי ניתוח

13 כלי ניתוח

לידים

36072 לידים

ממוצע בשיפור המרה

60% ממוצע בשיפור המרה

ROI - החזר השקעה

36072 ROI - החזר השקעה

שאלות נפוצות

מה זאת המרה?

כשאנחנו מדברים על המרה אנחנו מתכוונים לכל פעולה שאנחנו מעוניינים שהגולשים יבצעו באתר: פתיחה, הקלקה, מילוי טופס, קריאה, רישום, הזנת פרטי כרטיס אשראי ועוד.

בכדי לשפר את סיכויי ההמרה, אנחנו מודדים ועוקבים אחר ההתנהגות של הגולשים באתר והנתונים שאנחנו אוספים עוזרים לנו להבין באיזה שלב כדאי להניע אותם לבצע את ההמרה המיוחלת.

נשמח אם נוכל להיפגש ולספר לך על כמה מהדרכים בהן ניתן לעשות את זה.

מה זה שיפור יחסי המרה?

שיפור יחס המרה (CRO - Conversion Rate Optimization) הוא תחום עוסק במקסום הפוטנציאל של אתרים ובהפיכת הגולשים בהם ממבקרים ללקוחות קבועים. תחום זה, שקיים מימיו הראשונים של עידן האינטרנט, תפס תאוצה משמעותית במקביל התפתחות ה- eCommerce ברשת ובזמן שאתם קוראים את השורות האלה הוא ממשיך להשתכלל ולהשתפר.

איך מודדים יחסי המרה?

את יחסי ההמרה ניתן למדוד באמצעות כלי הניתוח השונים הזמינים ברשת כגון:
Google Analytics - כלי שבאפשרותו לעקוב אחר מבקרים ולספק נתונים דמוגרפיים והתנהגותיים אודותיהם, לצד נתונים טכניים כמו סוגי המכשירים והדפדפנים שבאמצעותם הם התחברו לאתר, ועוד.

כלים כמו Lucky Orange מאפשרים הטמעה של מפת חום לצורך תיעוד של התנהגות הגולשים באתר בזמן אמת ועוד. באמצעות כלים אלו ניתן לקבל תמונת מצב מייצגת של התנהגות הגולשים וההתרחשויות השונות באתר.

לנהל או לקדם אתר אינטרנט בלי הכלים הללו זה כמו לנהוג בעיניים עצומות. אתם יכולים כמובן לבזבז את הזמן בניחושים ניסויים וטעיות, אבל רק אם תבדקו כיצד מתנהגים הגולשים באתר שלכם תוכלו להעניק להם חווית גלישה איכותית יותר ולהבטיח לעצמכם תוצאות טובות יותר.

כיצד מחשבים יחסי המרה?

את היחסי ההמרה ניתן לחשב באמצעות החזר על ההשקעה: ROI - Return on investment.

נניח שאתם מעוניינים להשקיע 1000 ₪ בחודש, בפרסום מוצר שמחירו לצרכן הוא 100 ₪. אם הצלחתם לגייס באמצעות הפרסום, עשרה לקוחות חדשים, יחס ההמרה שלכם הוא 10/1000 כלומר: 1%.

הצלחתם לגייס יותר לקוחות בלי להגדיל את ההשקעה בפרסום? שיפרתם את יחס ההמרה ויצאתם ברווח.

איך לשפר את יחסי ההמרה?

קודם כל מגדירים איזו פעולה נחשבת מבחינתכם להמרה - מה אתם רוצים שהגולשים יעשו. אחר כך נסו להבין מהו המסלול הרצוי ביותר עבור המשתמש בדרכו לאותה פעולה.

כדי שזה יוכל לקרות, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:
• מהם המדדים להצלחה?
• האם המסלול, ברור ויעיל מנקודת המבט של המשתמשים?
• מהי מבחינתכם מיקרו המרה ומהי מאקרו המרה?

מעקב קבוע ויומיומי אחר הנתונים יאפשר לכם לשפר משמעותית את המסלול להמרה ולהעלות את האתר על המסלול להצלחה.

מה זה לידים? (Leads)

הכוונה היא למידע ו/או לפרטים של לקוחות פוטנציאליים שיעזרו לכם להפוך אותם ללקוח משלם.

הלידים נאספים בעיקר בעקבות כתובות מייל ו/או טלפונים שנמסרים על ידי לקוחות מתעניינים ומאפשרים לאנשי המכירות להמשיך לטפל בהם, או להציע להם הצעות ייחודיות שיגרמו להם להפוך ללקוחות משלמים.

הלקוחות שלנו

iStoreil
תנו לנו להוכיח לכם...

הם תמיד אומרים שהשיחת טלפון הראשונה היא שגרמה להם להבין שאנחנו הדבר הנכון לעסק שלהם.

    מאמרים מקצועיים

    חומרים מקצועיים שלנו לקריאה ולמחשבה...בנייה וקידום אתרים בעידן הדיגיטלי דורש ידע וניסיון. המתודולוגיות, השיטות, הטכנולוגיות והיכולות מתעדכנות חדשות לבקרים. הכנו כמה מדריכים מקצועיים בנושאים שונים, בשביל לאפשר לכם לקרוא ולהבין מה אנחנו עושים?