שיווק משפיענים | פרסום משפיענים | קונברטיקס - סוכנות דיגיטל בתל אביב | קונברטיקס, משרד פרסום דיגיטל בתל אביב
Taking too long? Close loading screen.

הסיפור שלכם
דרך השפה שלהם

077-727-7985
היי, בואו נדבר

#משפיענים

אנחנו חיים בעידן שבו היכולת להשפיע על סדר היום ולעצב את השיח ברשת נמצאת בידיהם של אלה שחיים ונושמים את העולם הדיגיטלי, נמצאים שם יום-יום ובעלי קהל לקוחות מסור ונאמן. בין אם אלה איפלואנסרס באינסטגרם, יוטיוברים או טיקטוקרים – הכוח לספר את סיפור המותג שלכם נמצא בידיים שלהם.

לאחר שנים של עבודה עם המשפיענים המובילים ברשת ועשרות קמפיינים מוצלחים בארץ ובחו"ל, אנו גאים להגיד שלנבחרת המשפיענים שלנו יש את כל הכלים לספר את הסיפור שלכם באופן ייחודי, בולט, קריאטיבי ומלהיב.

אז, מחפשים באזז? הגעתם למקום הנכון.

אסטרטגיה

אסטרטגיה

בעולם הדיגיטלי שבו הכל מדיד לנתונים יש הרבה מאוד כוח. וכיצד ננצל אותו לטובתנו? באמצעות אסטרטגיה נכונה, כמובן. הצוות שלנו מיומן בבניית אסטרטגיה המותאמת ונתפרת לצרכי המותג שלכם וכל פרט מקבל את תשומת הלב הדרושה לו – החל מפילוח קהל היעד, חשיבה על קריאייטיב פלנינג המותאם לערכי המוצר, ועד לבחירת המשפיען שישרת את המטרות שלכם על הצד הטוב ביותר

  • ביצוע מחקר שוק מקדים.
  • בניית אסטרטגיה לשיווק משפיענים
    המותאמת באופן ספציפי לקהל היעד.
איתור מדויק

איתור מדויק

מציאת המשפיען הנכון להעברת המסר שלכם, בצורה הטובה ביותר דורשץ דיוק מירבי. באמצעות פילוח ואיתור נכון של המשפיענים, מתבצע לאחר הבנה והיכרות מעמיקה עם עולם תוכן, מגדר, גילים, קהל יעד, מיקום גיאוגרפי ולא פחות חשוב – אחוז מעורבות. כך ניתן להגיע לתוצאה אופטימלית ולמקסם את איכות הקמפיין

ליווי וניהול קמפיין המשפיענים מא' ועד ת’

ליווי וניהול קמפיין המשפיענים מא' ועד ת’

הרשתות החברתיות הן מקום דינמי המשתנה באופן תדיר, מה שדורש מעקב וליווי צמוד והיערכות לשינויים בכל קמפיין, על אחת כמה וכמה כשמדובר בקמפיין משפיענים. הצוות שלנו עוקב באופן מתמיד אודות השיח ברשת ומספק לכם נתונים עדכניים הרלוונטיים לקמפיין. כך אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שיש מי שמלווה אתכם לאורך כל הדרך

תכנון ואפיון הקמפיין עד לפרט הקטן ביותר ובאופן שיתקשר את ערכי המותג לפי הצורך הנדרש
מעקב וקשר תדיר עם המשפיען בכל שלבי הקמפיין
ניתוח תוצאות מלא בתום הקמפיין

הצטרפו לעשרות הלקוחות המרוצים שכבר עובדים איתנו

logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo

שאלות ותשובות

מהי ההגדרה של משפיענים?

המשפיענים הן דמויות מפתח הפועלות במדיות החברתיות השונות ברשת, כאשר לכל אחד עולם התוכן הייחודי לו. חשוב לזכור שלא כל סלב הוא משפיען. למשפיענים קהל עוקבים גדול ומגוון במדיות החברתיות. קהל עוקבים גדול ונאמן זה הוא מה שמעניק להם השפעה גדולה ברחבי הרשת ומגדיל את סיכויי ההצלחה בקמפיינים השונים העושים שימוש באוכלוסייה זו. בנוסף, חשוב להבין כי לכל פלטפורמה דיגיטלית המשפיענים הבולטים שלה, ואין זה אומר בהכרח שדמות שתהיה אידיאלית לשיווק ביוטיוב או באינסטגרם תניב תוצאות דומות גם בפלטפורמה אחרת כמו טיקטוק למשל.

איפה ברחבי הרשת ניתן למצוא משפיענים?

משפיעני רשת נמצאים בכל פלטפורמה אינטרנטית. חלק בלתי נפרד מתנאי ההסכם לפני תחילת קמפיין עם משפיען, הוא קביעת הפלטפורמות שבהם המשפיען יפרסם את העסק שלכם.

ריבוי הפלטפורמות האינטרנטיות הקיים כיום הביא ליצירת נישה ייחודית לכל אחת עם קהל יעד וחוקים שונים. הדבר מאפשר לכם ליצור שת”פ מוצלח בזירות מרכזיות ברשת לפלחים שונים של קהל היעד שלכם. משמעות הדבר היא שככל שהקמפיין יתפרש על יותר פלטפורמות, טווח החשיפה שלכם לקהל היעד גדל. הדבר דורש התאמה ספציפית של התוכן לכל פלטפורמה..
הפלטפורמות הנפוצות ביותר הן:

  • אינסטגרם
  • פייסבוק
  • טיקטוק
  • בלוגים

מהם סוגי המשפיענים השונים?

ניתן לסווג את סוגי המשפיענים ל-4 רמות:

ננו משפיענים – לסוג זה של משפיענים יש קהל שעומד לרוב על 10 אלפים עוקבים בעלי רמת מעורבות גבוהה באופן יחסי. לרוב העלויות לקמפיין יהיו נמוכות. כאשר משווים זאת מול רמת הנאמנות הגבוהה של העוקבים הדבר מאפשר החזר גבוה יותר של ההשקעה הכספית.

מיקרו משפיענים – משפיענים אלו הם בעלי קהל של 50 עד 100 אלף עוקבים. לרוב הם יהיו מאופיינים בנישה של מומחים בתחומם. גם סוג זה של משפיענים נהנה מרמת מעורבות גבוהה

מאקרו משפיענים – משפיענים אלו כבר בעלי קהל גדול של בין 100 אלף עד למיליון עוקבים. רובם יהיו אנשים מוכרים - סלבריטאים או משתתפי תכניות ריאליטי שונות, או משפיעני מיקרו שהצליחו לייצר קהל עוקבים גדול בזכות פעילות עקבית ברשת. ברוב המקרים עבודתם בתור משפיענים תהיה עיסוקם היומיומי.

מגה משפיענים – רמת המשפיענים הגבוהה ביותר. לקבוצה זו של משפיענים לרוב יהיה חשבון עם מעל ל-1 מיליון עוקבים. מגה משפיענים לרוב יהיו סלבס שונים או דמויות ציבוריות מוכרות. בשל סיבה זו עלות השת"פ תהיה לרוב גבוהה, אך מצד שני הקמפיין יביא חשיפה מרובה. דבר נוסף שיש לקחת לתשומת הלב הוא רמת מעורבות נמוכה באופן יחסי מצד המשפיען.

מהם היתרונות של שיווק באמצעות משפיענים?

הדור של היום אינו אוהב לצרוך פרסומות. למעשה ידוע כי 35% מהגולשים משתמשים בחוסמי פרסומות. שיווק משפיענים מהווה ערוץ שיווקי ישיר ביניכם לבין הקהל שלכם, שכן אחד היתרונות המרכזיים של שיטת שיווק זו הוא אמינות. אמינות זו מובילה בסופו של דבר ליצירת קשר חזק בין המשפיענים לקהל העוקבים ובכך להתניית הסכמתם לצריכת וקניית המוצרים שהם מציעים עבורם.
הדבר מקבל משנה תוקף לנוכח העובדה שלאנשים כיום קשה לתת אמון במותגים. אך כאשר הגורם המתווך הינו מישהו שהם סומכים עליו המסר עובר בצורה אמינה יותר. כמו כן, המשפיענים מכירים את העוקבים שלהם ולפיכך ידעו כיצד לשלב אסטרטגיה שיווקית שתהלום באופן מדויק יותר את צרכי המותג. כך ניתן יהיה ליצור ערוץ תקשורת דו כיווני ביניכם לבין הקהל שלכם, לבצע התאמות נדרשות לפי הצורך, ליצור הנעה מדויקת יותר לפעולה ובכך להביא למקסום הרווחים.

האם שיווק משפיענים אפקטיבי?

סקרים וסטטיסטיקות שנערכו בשנים האחרונות וביקשו לבדוק את אפקטיביות קמפיינים לשיווק משפיענים הדגימו תוצאות גבוהות. סקר של חברת TALKWALKER מצא כי שימוש במשפיענים הוכיח את עצמו כיעיל ואפקטיבי עם מעל 60% מהנשאלים המדווחים כי שיווק המשפיענים נמצא אצלם בעדיפות עליונה, ו-61% מדווחים כי בכוונתם להגדיל את תקציב השיווק עבור קמפיינים עתידיים.
סקר נוסף של חברת SCHLESINGER ASSOCIATES שנערך בקרב מנהלי שיווק דיווח כי כי מעל ל- 80% מהמשתתפים בסקר העידו כי באמצעות שיווק משפיענים הושגו תוצאות אפקטיביות ומרובות. גם חברת Launch Metrics הגיעה לממצאים דומים. סקר שערכה בקרב אנשי שיווק מצא כי 90% מהמשתתפים הצהירו שחל שיפור בנראות המותג שלהם, וכי מעורבותם של המשפיענים באסטרטגיה השיווקית הביא לייצור לידים רבים

כיצד לבחור משפיען עבור הקמפיין שלכם?

בין אם מדובר בקמפיין דיגיטל או אופליין, בכל אסטרטגיית שיווק השלב הראשון הוא ביצוע מחקר יסודי של קהל היעד, ההבטחה הפרסומית וערכי המוצר. חשוב להבין מי הוא קהל היעד ומהי פלטפורמת השיווק האופטימלית לקמפיין: האם משפיעני טיקטוק הם הבחירה הרצויה, או שמא דווקא בחירה במשפיעני אינסטגרם או יוטיוב תניב תוצאות טובות יותר.

בשלב הראשון יתבצע איתור של הקהילות הרלוונטיות הקשורות לעולם התוכן של המותג. לאחר מכן יבוצע פילוח של הדמויות הבולטות בקהילות להם קהל עוקבים נאמן. אך לא תמיד מספר העוקבים בהכרח מלמד על מידת ההשפעה של הדמויות: גם האינטראקציה ביניהם חשובה לא פחות, וכמובן שגם היא תיבחן בכובד ראש. לאחר שייבחר המשפיען המיועד, נבצע יחד דיון מעמיק על מנת לבנות את האסטרטגיה שתשרת את שנינו על הצד הטוב ביותר.

תנו לנו להוכיח לכם...

הם תמיד אומרים שהשיחת טלפון הראשונה היא שגרמה להם להבין שאנחנו הדבר הנכון לעסק שלהם.

    מאמרים מקצועיים

    חומרים מקצועיים שלנו לקריאה ולמחשבה...בנייה וקידום אתרים בעידן הדיגיטלי דורש ידע וניסיון. המתודולוגיות, השיטות, הטכנולוגיות והיכולות מתעדכנות חדשות לבקרים. הכנו כמה מדריכים מקצועיים בנושאים שונים, בשביל לאפשר לכם לקרוא ולהבין מה אנחנו עושים?