פרסום במגזר הערבי - קונברטיקס מדיה | קונברטיקס, משרד פרסום דיגיטל בתל אביב
Taking too long? Close loading screen.
loader image

פרסום במגזר הערבי.
הופכים מבקרים ללקוחות משלמים!

077-727-7985
בואו נדבר

פרסום במגזר הערבי שעומד במבחן התוצאה. תמיד.

את הדרך לפסגה אנחנו מכירים מצוין, אתם באים?

על המגזר הערבי

על המגזר הערבי

רבים תופסים את המגזר הערבי כקהל יעד דומה. אך לא נכון הדבר, המגזר לא הומוגני בכלל בישראל ובעל הרגלי קנייה שונים בהתאם לאזור המגורים שלו.

השוני מתחיל בכך שישנם ערבים נוצרים וישנם ערבים מוסלמים, כלומר הם חוגגים חגים אחרים ובעלי אמונות שונות. ישנם בני החברה הערבית שחוגגים באופן קבוע חגים יהודים, כמו חג הפורים. כך, ישנם גם חגים יהודים שיוצרים הזדמנויות פרסום במגזר. כמו כן, ישנם הבדלים ברמת ההשכלה והפתיחות לחברה היהודית.

הבדל נוסף הוא על פי מיקום גאוגרפי. קהל שגר בצפון הארץ, דרום הארץ או אזור ירושלים אינם רלוונטים לכל עסק ושירות. כך, ניתן לטרגט קהלי יעד שונים על פי המאפיינים השונים.

המעורבות של הקהל הערבי בפלטפורמות גוגל, פייסבוק ואינסטגרם גבוה בהרבה מאחוז המעורבות של הקהל היהודי.

קידום בגוגל חיפוש

קידום בגוגל חיפוש

לקוח שמחפש אתכם בגוגל רוצה לראות אתכם במודעות הראשונות. אז מה עושים כדי להיות ראשונים? פרסום ממומן.

קידום ממומן הוא מקצוע שדורש ידע וניסיון. חשוב לכתוב מודעות בעלי ידע לקהל הערבי.

ביחס לחברה היהודית המגזר הערבי מחפש יותר בגוגל לכן עבודת הקופי ומילות החיפוש חשובה, רבים מהמפרסמים בשפה הערבית משתמשים בדוברי ערבית ולא מבינים למה לא מגיעים לתוצאות - בדיוק כמו בעברית נדרש קופירייטר דובר השפה הערבית על מנת להגיע להצלחות.

קידום בגוגל GDN

קידום בגוגל GDN

אתרים רבים בחברה הערבית בעלי יותר תנועה מאתרים מקבילים בחברה היהודית.

GDN היא רשת המדיה של גוגל, הכוללת מיליוני אתרי שותפים, וכמובן אתרי Google ביניהם Gmail ו-YouTube. רשת המדיה מגיעה אל יותר מ-83% ממשתמשי האינטרנט.

בוודאי נתקלתם במודעות או בבאנרים עם הסימון של מודעות Google באתרים בהם אתם גולשים או בחשבון ה- G-mail שלכם. ובכן מקורם ברשת ה-GDN של גוגל.

הגורם המרכזי להצלחה של GDN היא היכולת לרתום את העוצמה של מנוע החיפוש למיקום מודעות ובאנרים מול התכנים הרלוונטים ביותר. כך, השימוש בגוגל ממקסם את ההגעה אל קהלי יעד פוטנציאליים באתרים של המגזר הערבי.

קידום בפייסבוק

קידום בפייסבוק

היתרון המשמעותי של פייסבוק עבור עסקים הוא סט הכלים שמאפשר גישה ישירה ואישית המאפשרת ניתוח של הקהל והבנה מה הם חושבים על המותג ומה חושבים לעשות איתו.

בעזרת פייסבוק גם עסקים קטנים יכולים להרחיב את הקהלים שלהם ואת החשיפה לתוכן שלהם.

ערים גדולות כמו ירושלים, חיפה ובאר שבע הן בעלות אחוז גדול של תושבים ערבים. לכן, כאשר פונים לקהל הערבי עדיף לפתוח דפי פייסבוק ואינסטגרם בערבית על מנת ליצור חיבור של קהל פוטנציאלי לעסק.
כתיבת התוכן בערבית והתייחסות לחגים ומנהגים של המגזר יוצרים חיבור לקהל היעד וכך עוזר להרחיב את קהל העסק.

קידום בלינקדאין

קידום בלינקדאין

הפלטפורמה החברתית הגדולה לשוק העבודה. לינקדאין מאפשרת מודעות, תוכן ממומן, או הודעות לאנשי מפתח רלוונטיים, לפלח את קהלי היעד, לקבוע תקציב.

כיום, הצעירים בחברה הערבית משתלבים בלינקדאין. הוכחה לכך ניתן לראות בסדנאות לינקדאין אותן מציעות האוניברסיטאות לסטודנטים הערבים על מנת לשלב אותם בשוק העבודה. שילובם של אותם צעירים פותחת הזזדמנות לפרסום ממומן לחברה הערבית בלינקדאין.

קידום ב - YouTube

קידום ב - YouTube

יוטיוב הוא מנוע החיפוש השלישי בגודלו בעולם, והאתר השני בעולם בכמות הכניסות. מעצמת הווידאו של גוגל המאפשרת פרסום ממומן בצורת מודעות, סרטונים, ניתוח נתונים ועוד.

למה לפרסם ב- ?YouTube כי במאה ה-21 אנשים צורכים תכנים באמצעות ה-YouTube. ערוץ הוידאו של גוגל מציע להם אין סוף פרסומות, רכילויות, מוזיקה, סרטונים, קליפים, תוכן גולשים ומאות קטגוריות תוכן נוספות.

20% מהאוכלוסייה בישראל היא ערבית ומחפשת מוזיקה ערבית. זה הוא פלח עצום באוכלוסייה שמשתמש במנוע החיפוש של יוטיוב ומחפש תוכן בשפת האם שלו - ערבית.

קידום בטאבולה ואאוטבריין

קידום בטאבולה ואאוטבריין

שתי ענקיות הטכנולוגיה הישראליות מאפשרות פרסום וחשיפה על ידי הצעות תוכן ממוקדות והמלצות על תכנים אינפורמטיביים המקדמים את המותג.
גישת שיווק זו נתפסת כיותר "אובייקטיבית" בעיניי הגולשים ולכן היא אפקטיבית במיוחד.
החברות הללו מאפשרות להציג תכנים ממומנים על שטחי פרסום של אתרים שונים.

בחברה הערבית ישנם אתרי תוכן ומגזינים מקוונים שנהנים מתנועה גדולה יותר ביחס לאתרים מקבילים בחברה היהודית כמו אתר פאנט. אתרים אלו יוצרים הזדמנות למפרסמים בשפה הערבית להשתמש בשטחי הפרסום של אתרים אלה.

לקוחותינו מקבלים שובר של 300 ש"ח מתנה לקמפיין הראשון



שובר פרסום

₪300 לקמפיין בגוגל
שנות ניסיון

6 שנות ניסיון

קמפיינים

3240 קמפיינים

חשיפות

92M חשיפות

לידים

36072 לידים

שאלות נפוצות

מי זו טאבולה ומה זה אאוטבריין?

אאוטבריין וטאבולה הן חברות טכנולוגיה ישראליות שפיתחו פלטפורמת פרסום באמצעות תוכן. פרסום וקידום באמצעותן מאפשר להגיע אל קהלי יעד מפולחים, באמצעות כתבות תוכם המופיעות בצמוד לתוכן עיתונאי.

הפלטפורמות הללו מעניקות לכם אפשרות להפיץ את התכנים השיווקיים שלכם בערוצים רבי משתמשים ולהגיע אל קהלי היעד באופן שונה משמעותית מהפרסום המסורתי.

התכנים שלכם ישולבו באתרי תוכן (הנמצאים בהסכמים עם השתיים) ויוצגו לגולשים בסוף הכתבה כהצעות לקריאה נוספת. למשל הפרסומות באתר פאנט بانيت יכולות להגיע משטחי פרסום של טאבולה או אאוטבריין.
דברו איתנו ונשמח להסביר לכם עוד על האפשרויות והיתרונות של הפרסום בערוצים הללו.

איך נראים פרסומים באאוטבריין או טאבולה?

בתחתית של כתבת תוכן באתר פופולרי, יופיע קישור למידע נוסף בעל קשר ישיר או עקיף לתחום בו עוסקת הכתבה המקורית. לדוגמה: בתחתית של כתבה אודות סכנות הנהיגה בחורף, יכול להופיע קישור לכתבת תוכן שיווקי, המקדמת צמיגים של יצרן מסוים.

כיוון שאופן הקריאה באינטרנט כולל גלילה כלפי מטה, מוצרי הפרסום של טאבולה ואאוטבריין מופיעים בתחתית הכתבות ומאפשרות לגולשים להמשיך ולגלוש באתר ולקרוא תכנים אובייקטיביים וחפים כביכול מפרסום .

מה זה GDN?

GDN הן ראשי התיבות של Google Display Network, רשת השותפים של גוגל.
מדובר באוסף עצום של אתרים בכל העולם אשר מציגים פרסומות המקודמות באמצעות מילות חיפוש. .

פרסום באמצעות הרשת של גוגול, יאפשר לכם להגיע לקהלי יעד בכל העולם, ע"י הגדרות נכונות של הקמפיין. רוצים לדעת כיצד להגדיר את הקמפיין שלכם בצורה נכונה? דברו איתנו.

איך מפרסמים ב- YouTube?

כחלק מכלי הפרסום ב- Adwords, גוגל מאפשרת להקים קמפיין וידיאו שמקודם ב- YouTube או ברשת השותפים של YouTube.

בדומה להקמת קמפיין Adwords גם כאן יש לבחור את קהל היעד, הפלטפורמות, המדינות, הערוצים והתקציב, לשגר את הוידיאו למרחבי הרשת ולבצע אופטימיזציה של הקמפיין לאורך כל הדרך.

למשל במידה ואתם רוצים לפרסם מבצעים לקראת חודש הרמדאן, אתם תפרסמו לקהלי יעד הצופים בערוצי You Tube פופולרים למגזר הערבי.

למה לפרסם בוידאו?

כי וידיאו הוא אמצעי רב עוצמה שמאפשר למותגים להגדיל את המודעות לקיומם, לחשוף מוצרים חדשים ופרטים ולספר סיפור.

יכולות הוידאו של הרשת, שלא מפסיקות להתפתח מאפשרות לכם ליצור סרטוני וידאו, שהיו בעבר מוגבלים למותגים מרובי תקציבים בלבד, ולהפיץ אותם ביעילות, באמצעות כלי פילוח, פרסונליזציה, מדידה ואופטימיזציה.

וידאו שנוצר ונערך בידיים טובות, ידביק את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם למסך, יניע אותם לפעולה וייצר עבורכם תוצאות מהסרטים.

האם אפשר לפרסם בלינקדאין?

כן, בוודאי! הרשת, שהושקה בשנת 2002 והפכה עם השנים לרשת בעלת אופי עסקי ותעסוקתי, מאפשרת לכם לחשוף את התכנים שלהם לעיני קהל עסקי מפולח.

בנוסף היא מאפשרת להגיע ללקוחות באמצעות פרסום באנרים, טקסטים ומאמרים הנשתלים כחלק מה -Feed (אותה רשימה ארוכה של תכנים, מאמרים ופרסומות) שלהם. את קהלי היעד ניתן לפלח עפ"י מקצוע, תחום העיסוק,, גיל, מין ופרמטרים רבים נוספים.

הפרסום בלינקדאין רלוונטי במיוחד עבור עסקים הפועלים בתחום העסקי (B2B) או פונים לשווקים בחו"ל. ניתן לפלח

iStoreil
Sigmento eCommerce startup
Berkins Online Store
תנו לנו להוכיח לכם...

הם תמיד אומרים שהשיחת טלפון הראשונה היא שגרמה להם להבין שאנחנו הדבר הנכון לעסק שלהם.

מאמרים מקצועיים

חומרים מקצועיים שלנו לקריאה ולמחשבה...
בנייה וקידום אתרים בעידן הדיגיטלי דורש ידע וניסיון. המתודולוגיות, השיטות, הטכנולוגיות והיכולות מתעדכנות חדשות לבקרים. הכנו כמה מדריכים מקצועיים בנושאים שונים, בשביל לאפשר לכם לקרוא ולהבין מה אנחנו עושים?