בעלי חנות e-commerce? כדאי שתכירו את AppsFlyer - קונברטיקס, משרד פרסום דיגיטל | קונברטיקס, משרד פרסום דיגיטל
Taking too long? Close loading screen.
loader image
mm

בעלי חנות e-commerce? כדאי שתכירו את AppsFlyer

AppsFlyer מספקת ייחוס המרה בצורה מדויקת יותר וניתוח פרסום במובייל ובדסקטופ. AppsFlyer מספקת מידע בזמן אמת על קמפיינים, מסוג: חשיפות, הקלקות, רכישות, מדידת ROI  (החזר על ההשקעה) ועוד.

בכל המרה, AppsFlyer קובעת איזה מקור הביא את התוצאה ומזכה את אותו המקור. זה מאפשר לנו להבין מהו מקור המדיה המספק לנו גולשים רווחיים.

תכלס, מה יוצא לנו מזה?

המערכת תעזור לכם להגדיל את המכירות והחזר ההשקעה, ייעול הוצאות המודעות ושיוךֿ\ייחוס מבוסס נתונים בצורה מדויקת יותר.

 בעלי חנות e-commerce? כדאי שתכירו את AppsFlyer

יצירת קהלים מתקדמים

ניתן ליצור קהלים מותאמים אישית, מפולחים ודינאמיים על סמך נתונים התנהגותיים של משתמשים. 

מדידת החזרה השקעה [ROI] פייסבוק, גוגל ועוד

המערכת של AppsFlyer משלבת את נתוני העלות עם המערכת של פייסבוק וגוגל, וכך משווקים יכולים למדוד בקלות ובאופן אוטומטי את החזר ה- ROI של מסעות הפרסום.

קישורים עמוקים בין פלטפורמות שונות

הלינקים של AppsFlyer מכילים מידע עשיר על המשתמשים ועל מסע הקנייה שלהם. לדוגמא: מאיזה קמפיין הם הגיעו, היכן הם הקליקו, סוג התוכן שהם נחשפו אליו ועוד.

דוחות מתקדמים

ניתן לייצר דוחות מתקדמים המחולקים לקבוצות אשר מאפשרים למשווקים לקבוע כיצד פלחים מסוימים של משתמשים (קבוצות) מתנהגים לאורך זמן. 

  • ניתן לקבל תובנות לגבי קמפיינים מסוג המרות ורימרקטינג.
  • פלטור ברמה עמוקה ומתקדמת: קבלת תובנות לגבי מקור מדיה, קמפיינים, קבוצת מודעות, מדינה, עיר, מילות מפתח, מצב WiFi, גרסת אפליקציה, גרסת מערכת הפעלה, מותג המכשירים ועוד. 

לסיכום, שווה לכם לנסות.

המסלול שעובר גולש עד לרכישה יכול להשתרע על מספר מכשירים, ערוצים ופלטפורמות. AppsFlyer מאפשרת לפגוש את המשתמשים בכל שלב במשפך השיווק, מנקודת המגע הראשונית ועד ההמרה הסופית. הפלטפורמה של AppsFlyer תעזור לכם לנתח קמפיינים בצורה חכמה, לייעל הוצאות פרסום ובכך להגדיל את המכירות ואת החזר ההשקעה.

בעלי חנות e-commerce? כדאי שתכירו את AppsFlyer

mm
נכתב ע”י:

SignUp
להיות צעד אחד לפני כולם! קבלו כתבות, כלים ומבצעים מעולם הדיגיטל ישירות למייל שלכם

תגובות 0
+ הוסף תגובה
0